برنامه درسی برای دانش آموزان وجود دارد. این مربوط به محتوای و روند است. محتوا به آنچه ما می خواهیم دانش آموزان برای یادگیری و فرآیند اشاره به نحوه مدیریت محتوا است.
برنامه ریزی برای کنکور باید با تعادل دانش، مهارت ها و نگرش ها مشخص شود. این باید به شیوه ای منطقی و متوالی سازماندهی شود و در عین حال فراهم ساختن امکانات توسعه ویژه ای باشد. این باید تفکر انتقادی را تشویق کند و دانش آموزان را فرصتی برای توسعه توانایی در قضاوت منطقی ارائه دهد. برای انجام این کار،
برنامه ریزی برای کنکور 98 در کلاس های درس آلبرتا باید یک هسته مشترک داشته باشد و در عین حال برای توانایی ها و منافع دانشجویان از طریق دوره های تکمیلی و یا واحدهای اختیاری در موضوعات اصلی فراهم شود.
ارزیابی و ارزیابی دانشجویان بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند آموزش و یادگیری و
برنامه ریزی برای کنکور 98 است و به همین ترتیب باید به طور دقیق در برنامه ریزی و تحویل برنامه درسی تلفیق شود. دانش آموزان نیاز به بازخورد موقتی و سازنده برای حمایت از یادگیری خود دارند. معلم بهترین موقعیت را دارد و بیشتر مسئول نظارت، ارزیابی و ارزیابی یادگیری دانش آموزان و همچنین گزارش دادن این یادگیری به والدین یا سرپرستان است.
نحوه و اصولی برنامه ریزی برای کنکور 98 در دیجی کنکور
اطلاعات مربوط به یادگیری دانش آموزی برای اهداف مختلف، با استفاده از انواع استراتژی های ارزیابی بسته به هدف، جمع آوری می شود. اهداف اولیه ارزیابی دانش آموزان، تسهیل فرایند آموزش / یادگیری (ارزیابی شکل گیری)، تشخیص نقاط قوت و ضعف های یادگیری دانش آموز و تصمیم گیری در مورد پیشرفت دانش آموز (ارزیابی خلاصه) و
برنامه ریزی برای کنکور 98 است. ارزیابی دانشجویان زمانی اتفاق می افتد که یک معلم از نتایج ارزیابی و سایر اطلاعات مربوطه برای تصمیم گیری در مورد کیفیت، ارزش یا ارزش پاسخ یک دانش آموز در طول فرآیند یادگیری یا عملکرد کلی دانش آموز برای اهداف قرار دادن و گزارش دادن رخ دهد.
ارزیابی مقیاس بزرگ گروهی از دانش آموزان برای تعیین اثر برنامه درسی یا برنامه، ایده های جدید تحقیقاتی و نشان دادن پاسخگو بودن آموزشی است. قضاوت هایی که براساس اطلاعات جمع آوری شده و گزارش شده در این زمینه ها صورت گرفته است، ارزیابی ها نیز هستند، اما ارزیابی ها در رابطه با عملکرد گروه، نه دانش آموزان فردی است.
در بیشتر موارد، ارزیابی یک دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان باید بر اساس اهداف برنامه درسی و دانش آموز یا دانش آموزان برای یادگیری باشد. معلم حرفه ای است که فاکتورهای اندازه گیری یادگیری را درک می کند و دارای تسلط کامل در زمینه موضوعی که باید مورد آزمایش قرار گیرد، ارتباطات کتبی و تکنیک های ارزیابی است. معلم اهداف یادگیری را به اهداف درس می پردازد و روش های
برنامه ریزی برای کنکور 98 را برای بازتاب محتوای محتوا برنامه ریزی شده برای دستیابی به اهداف و اهداف انتخاب می کند. معلم از روش های مختلفی برای شناخت تفاوت های در روش های تدریس و توانایی ها، نیازها و سبک های یادگیری استفاده می کند. این رویه ها منصفانه، درست و صحیح هستند؛ انگیزه دانش آموزان؛ تأیید اعتماد به توانایی دانش آموزان برای یادگیری و موفقیت؛ آزمون مهارت های مختلف؛ و با اصول ارزیابی رفتار دانشجویی برای آموزش در کانادا سازگار است.
ارزیابی دانش آموزان مسئولیت آموزش معلم است. نقش دولت استانی باید برای تسهیل معلمان در انجام مسئولیت های حرفه ای خود باشد
اهداف برنامه ریزی کنکور
مسئولیت اولیه انجمن این است که اطمینان حاصل شود
برنامه ریزی برای کنکور 98 برای نیازهای آموزشی همه دانش آموزان.
نقش معلمان در برنامه ریزی برای کنکور
معلمان با تست استاندارد شده، از جمله تست موفقیت، مخالف هستند، زمانی که تست به نیازهای آموزشی دانش آموز مناسب
برنامه ریزی برای کنکور نیست و زمانی که نتایج مورد سوء استفاده قرار گیرد. آزمایشات استاندارد توسط افراد یا سازمان هایی خارج از کلاس انجام می شود و به تعداد زیادی از دانش آموزان تحت شرایط استاندارد متصل می شوند. آزمایشات استاندارد معمولا به تنهایی انجام می شود و به صورت ارزیابی تک انجام می شوند. نمونه هایی از آزمون های استاندارد شده آزمون های دستیابی استانی و آزمایش های تجاری مانند آزمون های مهارت های عمومی کانادا (CTBS) است. استفاده از آزمایشات استاندارد باید محدود به اهدافی باشد که آزمایشات طراحی شده اند. به طور معمول، نتایج آزمون استاندارد شده نباید با نتایج ارزیابی
برنامه ریزی برای کنکور 98 ترکیب شود چرا که هر کدام برای اندازه گیری جنبه های مختلف موفقیت دانش آموز طراحی شده اند. همچنین نتایج حاصل از یک آزمون استاندارد استاندارد نباید برای تعیین نمره نهایی دانشجو یا قرار دادن برنامه استفاده شود.
آزمون های استاندارد
آزمون های استاندارد می شود زمانی که نتایج برای ارزیابی دانش آموزان، معلمان و مدارس و یا تعیین بودجه آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که نتایج آزمایشات استاندارد شده و دستیابی به این روش ها مورد استفاده قرار می گیرد، زمان آموزش در کلاس های ارزشمند ممکن است برای تست و آموزش دانشجویان برای خواندن آزمون های چند گزینگی و تکمیل کامل صفحات رایانه تدریس شود. این فعالیت ها بر روند آموزشی تحمیل می شود.
ارزیابی برای برنامه ریزی برای کنکور 98
اهداف آموزش و پرورش منعکس کننده نیازها و انتظارات درک جامعه است. تصمیمات
برنامه ریزی برای کنکور 98 در چارچوب این اهداف است. مهم است که اهداف تعیین محتوای. باید برای تغیرات در محتوای برنامه درسی، نیازهای منحصر به فرد جوامع به طور کلی و به طور خاص دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، ارتباط نزدیک بین کسانی که اهداف، محتوای و برنامه درسی را اجرا می کنند، ضروری است.
اهداف ارزیابی برای کنکور
اهداف آموزش عبارتند از داشتن احترام به خود و دیگران، احساس مسئولیت اجتماعی، احساس ارزش خود و صداقت، و دانش، مهارت (از جمله مهارت های اخلاقی و زندگی) و نگرش های مورد نیاز در یک جامعه دموکراتیک.
اصول در آموزش و پرورش، تجارب یادگیری است که دانش آموزان را در دستیابی به دانش، مهارت ها و نگرش هایی که به یادگیری مداوم، آگاهی اجتماعی، شناخت جامعه متحول، شهروندی مسئولیت و رفاه شخصی کمک می کند، کمک می کند.
ارزیابی نهایی برنامه کنکور 98
حتی با محتوا و پروسه های
برنامه ریزی برای کنکور خوب، نیاز به توجه به مکانیسم هایی است که برنامه درسی را پشتیبانی می کنند. بدون هزینه و منابع کافی، بهترین
برنامه ریزی برای کنکور 98 برای اجرای برنامه دشوار است. پیاده سازی یک برنامه درسی جدید نیاز به برنامه و منابع پیشنهادی را از طریق یک پروژه آزمایشی ارزیابی می کند، برنامه های تأیید شده و منابع حداقل هشت ماه قبل از اجرای در دسترس هستند و بودجه کافی برای تأمین معلومات و خرید منابع مورد تایید در دسترس است. یک مکانیسم مهم حمایت از تحویل برنامه درسی، ارائه خدمات کتابخانه ای از طریق کتابخانه ها و کتابداران واجد شرایط است؛ این خدمات می تواند تمام سطوح آموزش را تقویت کند.
نیاز های ارزیابی برنامه کنکور
در نیازهای دانشجویان، نیازهای زیادی را باید به دانشجویان با نیازهای ویژه اختصاص داده شود. در حالی که این ممکن است از طریق برنامه های ویژه و دوره های مختلف برای رسیدن به طیف وسیعی از استعداد و توانایی انجام شود، جامعه ای برای ارائه سیستم آموزشی به منابع برای شناسایی افراد با نیازهای ویژه وجود دارد و در صورت لزوم ارائه کمک حرفه ای به طراحی و ارائه برنامه های ویژه
منبع:
برنامه ریزی برای کنکور 98